Pages

Friday 27 May 2011

فراخوان اروپايي آمريكايي در حمايت از راه حل اروپا براي اشرف فليپ زليكو،

فليپ زليكو، مشاور وزير خارجه آمريكا 2005 ـ 2007
برخورد من با این مسأله این است که از خودم بپرسم اگر هنوز در شغلی که در وزارت خارجه داشتم، بودم یعنی در سال 2006، و این مسأله روی میز من بود برای حل آن چکار میکردم؟ حالا چکار خواهم کرد؟ چه پیشنهاداتی به وزیر کلینتون میکردم اگر هنوز در شغل قدیمی ام بودم؟ بنابراین این برخوردی است که من اینجا می کنم.
اجازه بدهید که من سه پیشنهاد را ارائه کنم که برخی از چیزهایی که سایرین گفتند بايد انجام شود را منعکس می کند. من در واقع فکر میکنم که این یک مسأله قابل حل است. من فکر می کنم این مسأله میتواند حل شود و فکر میکنم ظرف شش ماه آینده مدت زمانی است که باید به آن پرداخته شود.
اول اینکه من بسیار موافقم که برای هر راه حل مؤثری یک پیش شرط است که آمریکا مجاهدین را از لیست خارج کند و نیازی نیست که من همة بحثها در مورد آن را تکرار کنم
نکته اصلی دوم پذیرش روشن، بی ابهام، پذیرش علناً قابل فهم توسط افراد اشرف از پیشنهاد جدید پارلمان اروپا میباشد
نکته سوم. در نتيجه سازمان ملل متحد باید بگوید آنچه را كه میتواند انجام دهد تا راه را برای چنین جابجایی آماده کند و مسئولیت بپذیرد.

0 comments:

Post a Comment